استعلام قیمت
نرخ ارز

ترموپلاستیک الاستومر (TPE) چیست؟

TPE

 

امروز می خواهیم در مورد ترموپلاستیک الاستومر بیشتر بدانیم. این که چیست؟ کجا استفاده می شود و در مورد بازار جهانی آن صحبت کنیم. TPE

TPE چیست ؟

الاستومر ترموپلاستیک یا TPE یک ماده انعطاف پذیر و لاستیک مانند است. که مانند پلاستیک پردازش می شود. TPE یک ترموپلاستیک واقعی است که نیازی به ولکانیزاسیون یا پخت ندارد. الاستومرهای ترموپلاستیک با استفاده از انواع تجهیزات تولید پلاستیک مانند قالب گیری تزریقی، اکستروژن و قالب گیری دمشی پردازش می شوند. TPE را می توان در پردازش های پیشرفته مانند قالب گیری بیش از حد و قالب گیری دو شات استفاده کرد و همچنین می تواند تحت عملیات ثانویه مانند جوشکاری و اتصال به مواد مختلف قرار گیرد. الاستومرهای ترموپلاستیک انعطاف پذیری در طراحی قطعات و اتصال آسان به سایر بسترهای ترموپلاستیک را ارائه می دهند.

 

TPE

کاربردها:

کاربردهای مواد الاستومر ترموپلاستیک (TPE) گسترده است:

  • استفاده در محصولات داخلی مانند محصولات مصرفی،
  • تجهیزات حمل و نقل،
  • یا هر بازاری که نیاز به دستگیره، پد، سپر، فلپ، مهر و موم یا واشر دارد.

 

 

TPE

 

 

مزایای کلیدی:

  • قابلیت‌های پردازش قالب‌گیری تزریقی، اکسترودپذیر، حرارتی یا قالب‌گیری بادی،
  • در صورت تمایل به عنوان کنسانتره برای ترکیب کردن موجود است،
  • استفاده کمتر از مواد در طول پردازش،
  • رنگ پذیری عالی،
  • می توان بیش از حد روی پلی پروپیلن و بسیاری از پلیمرهای خاص دیگر قالب زد،
  • در دمای بسیار پایین بسیار مقاوم در برابر ضربه،
  • در برابر اکثر مواد شیمیایی و پاک کننده ها مقاوم است.

بازار جهانی:

به طوری که منطقه آسیا و اقیانوسیه از نظر اندازه پیشتاز است و نرخ رشد خوبی را نشان می دهد، همانطور که قبلاً برای مدتی انجام داده است. به طور کلی، بازار ترموپلاستیک یک تجارت خاص است. به مراتب کمتر از بازارهای ترموپلاستیک و الاستومرهای کالایی تحت تأثیر هوس‌ها قرار می‌گیرد. با این حال، رشد آن هنوز تا حدی تحت تأثیر وضعیت سیاسی هر منطقه و همچنین قدرت بازارهای جهانی مانند خودرو است. TPE

 

 

TPE

 

 

آینده الاستومرهای ترموپلاستیک تا سال 2024 اطلاعات و پیش‌بینی‌های کمی از بازار را برای صنعت جهانی الاستومرهای گرمانرم ارائه می‌کند که بر اساس 6 نوع الاستومر، کاربرد نهایی و منطقه جغرافیایی تقسیم‌بندی شده است. همراه با تحلیل تخصصی عوامل کلیدی تکنولوژیکی، جمعیتی، اقتصادی و نظارتی که باعث رشد الاستومرهای ترموپلاستیک تا سال 2024 می شود.

TPE

 

 

 

خرید:

شرکت علمی سازان پاسارگاد با برند کانگورو، تامین کننده مواد اولیه شیمیایی و پلیمری می باشد. جهت خرید این ماده با شماره 88064800 تماس حاصل نمائید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارشات شما می باشند.

 

 

 

نگارنده: مهناز معصومی راد

منابع: https://auroraplastics.com

        https://www.starthermoplastics.com

        https://www.smithers.com       

بالا