استعلام قیمت
نرخ ارز

تیتانیوم دی اکساید و نور خورشید

تیتانیوم دی اکساید

 

تیتانیوم دی اکساید و نور خورشید

دی اکسید تیتانیوم را در داخل پنجره ها و درهای پی وی سی خانگی نیز استفاده می شود.

افزایش عمر پلاستیک در فضای باز به زیبایی آن کمک می کند و باعث اطمینان و پایداری بیشتر آن می شود.

اگر تا به حال متوجه شده اید که چگونه قرار گرفتن. در معرض نور خورشید می تواند رنگ عکس های قدیمی ، نیمکت چوبی باغ یا حتی لباس های شما را کم رنگ کند . شاهد قدرت اشعه خورشید بوده اید. حالا نگاهی به ناودان ها و قاب های پنجره PVC یا مبلمان پلاستیکی که در باغ شما قرار دارد. بیاندازید.

اگر به مرور زمان از بین نرفته باشند. به احتمال زیاد این مواد حاوی ماده ای هستند که به این پلاستیک ها کمک می کند تا درخشندگی و دوام خود را در برابر عناصر حفظ کنند.

 

 

دی کسید تیتانیوم

 

دی اکسید تیتانیوم (TiO2) ماده ای است که:

در طیف وسیعی از محصولات از جمله رنگ ، کاغذ ، پلاستیک و محصولات غذایی استفاده می شود. از بین ویژگی های مفید آن ، دوام و درخشندگی رنگ. آن را به یک ماده افزودنی ایده آل برای پلاستیک های مورد استفاده در فضای باز تبدیل کرده است. زیرا به آنها مقاومت در برابر هوازدگی و آسیب های نوری می دهد.

TiO2 علاوه بر اینکه در برابر عناصر با دوام است . قدرت جذب و اشعه ماورا بنفش بالایی دارد و از استهلاک مواد جلوگیری می کند. وقتی دی اکسید تیتانیوم در رزین های مصنوعی محصولات پایه پلاستیک قرار می گیرد . از نفوذ اشعه ماورا UV بنفش و آسیب رساندن به محصول و ظاهر آن جلوگیری می کند.

این برای برخی از مصالح ساختمانی موجود در بخش ساخت و ساز ضروری است. دی اکسید تیتانیوم دارای کیفیت های غیر قابل اشتعال ، نامحلول و بادوام است. که آن را به گزینه ای برای استفاده در پلاستیک های فضای باز تبدیل می کند.

دی اکسید تیتانیوم به ویژه در محصول مورد استفاده جهانی پلی وینیل کلراید – که بیشتر به عنوان PVC شناخته می شود.

یافت می شود. پی وی سی به دلیل طبیعت بادوام و مقاوم مشهور است. و برای طیف وسیعی از محصولات در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد.

دی اکسید تیتانیوم را در داخل پنجره ها و درهای پی وی سی خانگی نیز استفاده می شود. درها و پنجره ها در معرض نور خورشید هستند – مقاومت TiO2 از چنین ویژگی هایی در برابر آب و هوا ، گرما و آسیب های ماورا بنفش محافظت می کند.

در صنعت ساخت و ساز ، دوام و قابلیت اطمینان لازمه ایمنی و موفقیت هر ساختمان یا ساخت و ساز است. مقاومت و ماهیت سخت TiO2 به این معنی است. که این یک انتخاب قابل اعتماد و محبوب برای مصالح ساختمانی است.

 

دی اکسید تیتانیوم دارای ضریب شکست بالا و ویژگی های پراکندگی نور عالی است. به این معنی که دارای کیفیت بازتابندگی و نوری عالی است . علاوه بر داشتن این توانایی برای روشن شدن رنگ ها ، همچنین باعث افزایش قدرت رنگ می شود، به این معنی که پلاستیک های سفید شما – و سایر پلاستیک های روشن – از درخشان ترین آنها هستند.

 

تیتانیوم دی اکساید

 

به همین دلیل، محبوبیت این ماده شیمیایی به عنوان ماده افزودنی پلاستیک. به ویژه مواد مورد استفاده در فضای باز، در حال افزایش است.  دی اکساید تیتانیوم

 

دیدگاه ها (4)
“تیتانیوم دی اکساید و نور خورشید”
  1. 958143 755016hey there i stumbled upon your internet site searching about the internet. I wanted to say I enjoy the look of things around here. Maintain it up will save for positive. 534822

  2. 588063 802769Actually instructive and great structure of content material , now thats user friendly (:. 917468

  3. sci-sciss گفت:

    563623 220088Cool text dude, keep up the excellent work, just shared this with the mates 723341

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا