قیمت جهانی مواد شیمیایی در هفته گذشته

در مقالات قبل به بررسی قیمت های جهانی برخی از مواد شیمیایی پرداختیم، در ادامه این مقالات دوره ای قصد داریم به افزایش قیمت مواد اولیه شیمیایی در چین بپردازیم:

در هفته ای که گذشت…

تیتانیوم دی اکساید:

ماده تیتانیوم دی اکساید شامل افزایش قیمت 150دلاری بود. نزدیک به 30 کارخانه تولیدی تیتان خبر از افزایش قیمت این ماده شیمیایی داده اند. طی این پیش بینی ها قیمت تیتان لومون در این هفته به بالا ترین قیمت خود طی سال های اخیر رسیده است.
نئوپنتیل گلایکول
در هفته ی گذشته نئوپنتیل گلایکول افزایش قیمت 400 دلاری را تجربه کرده است. طبق شایعاتی که وجود دارد در ماه می امسال چند کارخانه ی تولید این ماده تعطیل خواهند شد. احتمال می رود در می امسال بازار چین با کمبود عرضه و افزایش قیمت نئوپنتیل گلایکول روبرو شود.

رزین اپوکسی:

برخی از کارخانه های تولیدی رزین اپوکسی در چین خبر از افزایش 470 دلاری این ماده داده اند.

نرمال بوتانول
طی هفته گذشته نرمال بوتانول دارای افزایش قیمت 20 % در چین بوده است .

 

 

 

قیمت مواد شیمیایی

قیمت جهانی

در حال حاضر قیمت مواد شیمیایی در بازار به شدت رو به افزایش است. بسیاری از مواد با کمبود روبرو شده اند. بسیاری از کارخانه ها مواد تولیدی خود را تا ماه ژوئن پیش فروش کرده اند. به دلیل مسائل زیست محیطی که اخیرا وضع شده است، بسیاری از کارخانه های تولیدی، تولید خود را متوقف کرده اند. به دلیل تعطیل شدن بسیاری از واحدهای تولیدی، این موضوع مطرح می شود که تقاضا برای مواد شیمیایی بیشتر از عرضه آن در بازار می باشد،بنابراین پیش بینی می شود قیمت مواد شیمیایی طی ماه های آینده افزایشی باشد.
البته نباید از این موضوع غافل بود که بازار مواد شیمیایی کاملا غیر قابل پیش بینی است.  قیمت جهانی مواد شیمیایی

مواد شیمیایی

شرکت علمی سازان پاسارگاد با برند کانگورو، تامین کننده مواد اولیه رنگ و رزین، اقدام به فروش مواد اولیه رنگ و رزین به صورت پروفرمایی نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با شماره 88064800 داخلی 108 تماس حاصل نمایید.

 

کارشناس فروش ارزی مواد اولیه
پریسا ریاضتی

Comments (4)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

up