استعلام قیمت
نرخ ارز

افزایش فروش پتروشیمی پردیس در فروردین ماه 1401

پتروشیمی پردیس

 

به گزارش کانگورو به نقل از پتروتحلیل، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس از ثبت رکورد جدید و بی نظیر شپدیس در حوزه فروش و صادرات خبر داد.

دکتر غلامرضا جمشیدی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به رکورد جدید پتروشیمی پردیس. در فروردین ماه 1401 اذعان کرد: سال گذشته تیم جوان و متخصص بازرگانی و فروش پتروشیمی پردیس برنامه ریزی جامعی برای شناسایی بازارهای جدید انجام داد. و ثمره این آینده نگری، ثبت رکوردهای متعدد. در حوزه فروش و صادرات و دستیابی به رکورد بی نظیر در آغازین روزهای سال جدید بود. 

وی افزود: درآمد حاصل از فروش محصولات پتروشیمی پردیس در فروردین ماه امسال برای اولین بار به 48,860,850 میلیون ریال رسید. که نسبت به ماه قبل 77.5% رشد و نسبت به میانگین ماه های گذشته 81.7%  رشد را نشان می دهد. جمع مبلغ فروش شپدیس در دوره 7 ماهه به 210,234,694 میلیون ریال رسیده. که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 97.1%  رشد داشته است. و این مبلغ از 6.5 درصد از کل فروش شرکت در سال مالی 1400 بیشتر است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس با بیان اینکه نرخ فروش اوره نسبت به ماه قبل 6.81%  رشد داشته است. اظهار داشت: شپدیس در این ماه 263256 تن اوره صنعتی(صادراتی) را به فروش رساند که 184.09% نسبت به ماه گذشته رشد را نشان می دهد.

دکتر جمشیدی موفقیت های پی در پی پتروشیمی پردیس در عرصه های تولید و فروش را حاصل برنامه ریزی دقیق و انجام کار تیمی و منسجم. در همه واحدهای عملیاتی، پشتیبانی، ستادی و مدیریتی دانست. و تأکید کرد: سال گذشته علیرغم همه شرایط سختی تحت تأثیر ویروس کرونا و تحریم های اقتصادی برای صنایع به وجود آمده بود. خانواده بزرگ پردیس به رسالت خود در تأمین امنیت غذایی.

و کمک به تولید غذای کافی برای مردم دنیا و هموطنان عزیزمان پای بند ماند. و چرخ تولید باهمت و تلاش بی وقفه و شبانه روزی تلاشگران عرصه تولید. در بزرگترین شرکت تولیدکننده آمونیاک و اوره خاورمیانه از حرکت نایستاد.

 

پتروشیمی پردیس

 

وی با اشاره به مهمترین دستاوردهای پتروشیمی پردیس در سال 1400 گفت: خرید ۱۰۰ درصدی سهام شرکت پتروشیمی همت. در راستای حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی های منطقه و کسب جایگاه نخست تولید اوره جهان، دستیابی به فناوری تولید کود اوره دوستدار محیط زیست برای اولین بار در دنیا. ثبت رکوردهای بی نظیر در حوزه تولید و فروش محصول. کسب رتبه اول در بین شرکت های زیرمجموعه سرمایه گذاری غدیر و گروه گسترش نفت و گاز پارسیان. صدرنشینی در بین بزرگترین شرکت های بازار سرمایه و اجرای طرح های متعدد زیست محیطی برای حفاظت از زیست بوم. منطقه بخشی از افتخارات شرکت پتروسیمی پردیس در سال ۱۴۰۰ است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس میزان ارز آوری پردیس در سال ۱۴۰۰ را ۸۷۸ میلیون دلار ذکر کرد. که از این میزان بالغ بر ۷۹۲ میلیون دلار مربوط به فروش اوره و ۸۶ میلیون دلار حاصل فروش آمونیاک است. و درآمد سال جاری نیز بالغ بر یک میلیارد دلار پیش بینی می شود.‌

بالا