استعلام قیمت
نرخ ارز

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین

نمایشگاه رنگ و رزین

 

 

رنگ و رزین ها پوشش‌های تخصصی هستند، که برای کاربردهای مختلفی از جمله تولید، ساخت و ساز و حمل‌ونقل استفاده می‌شوند. این پوشش‌ها به گونه‌ای فرموله شده‌اند. که محافظت بیشتری در برابر عوامل محیطی مانند آب و هوا، مواد شیمیایی و ساییدگی دارند. و نیازهای منحصر به فرد محیط‌های صنعتی را برآورده می کنند. رنگ های صنعتی نوعی پوشش هستند. که برای محافظت از سطوح در برابر خوردگی، ساییدگی و هوازدگی روی سطوح اعمال می شوند. این رنگ ها معمولا ضخیم تر و بادوام تر از رنگ های معمولی بوده، که از  کاربردها ی آن می توان. به مکان های مسکونی و تجاری اشاره کرد. رنگ صنعتی برای مقاومت در برابر مواد شیمیایی، رطوبت، گرما و سایر عوامل محیطی خشن و همچنین برای ارائه چسبندگی و دوام عالی طراحی شده است.

معمولاً برای محافظت از سطوح فلزی، بتن و سایر مواد مورد استفاده در محیط های صنعتی استفاده می شود. رنگ های صنعتی را می توان با توجه به کاربرد خاص از مواد مختلفی تهیه کرد. مواد اولیه رایج مورد استفاده در تولید رنگ های صنعتی شامل حلال ها، رنگدانه ها، چسب ها و مواد افزودنی می باشد. حلال ها برای حل کردن سایر مواد در فرمولاسیون و کمک به اعمال و خشک کردن استفاده می شوند. رنگدانه ها برای ایجاد رنگ و کدورت به محصول نهایی اضافه می شوند. در حالی که چسباننده ها ذرات رنگدانه را در کنار هم نگه می دارند. و چسبندگی را به سطح پوشش می دهند. از مواد افزودنی برای افزایش خواص رنگ مانند بهبود ویسکوزیته، خیس شدن و تراز کردن استفاده می شود.

این نمایشگاه با حضور شرکت‌ها و تولیدکنندگان برجسته در صنعت رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری، فرصتی عالی را برای شناسایی آخرین تحولات و نوآوری‌ها، برقراری ارتباط با صنعتگران برجسته و ایجاد شبکه‌های کسب و کار فراهم می‌کند.

شرکت در این نمایشگاه، فرصتی فراهم خواهم کرد تا با تازه‌ترین محصولات، فناوری‌ها و خدمات ارائه شده در این صنعت آشنا شوید. و ارتباط مستقیم با تامین‌کنندگان، توسعه‌دهندگان و کارشناسان مربوطه برقرار کنید.

با افتخار به اطلاع شما می‌رسانیم که بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری در روزهای ۱۳ تا ۱۶ آذر ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

شرکت تولیدی صنعتی علمی سازان پاسارگاد از شما دعوت می‌کند، تا در این رویداد منحصربه‌فرد حضور یافته و برای تعامل بیشتر، گسترش شبکه‌های کسب و کار و ایجاد همکاری جدید بهره مند گردیم.

زمان: ۱۳ تا ۱۶ آذر ۱۴۰۲
مکان: محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران
سالن: 9 و 8
غرفه: 8961

به امید دیدار شما در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری

بالا