استعلام قیمت
نرخ ارز

دلار در سقف یک ماهه

قیمت ارز
به گزارش کانگورو به نقل از دنیای اقتصاد، روز گذشته نرخ دلار غیررسمی در معاملات بازار تهران به سقف یک ماه اخیر خود بازگشت.
با کم رنگ شدن انتظارات مثبت نسبت به آینده نشست‌های هسته‌ای وین. در روز‌های گذشته قیمت شاخص ارزی در مسیر افزایشی جدیدی قرار گرفت. مشاهدات به‌عمل آمده از هسته مرکزی بازار ارز تهران حاکی از آن است. که صفوف متقاضیان ارز‌های توافقی همچنان بزرگ‌ترین بازیگران بازار به حساب می‌آیند. و در کنار این افراد نیز فعالان آزاد و غیررسمی اقدام به نرخ‌دهی می‌کنند.
در این میان افزایش نرخ ارز در روز‌های گذشته و عبور نسبتا سریع قیمت دلار از کریدور قیمتی. ۳۰ هزار تومانی تاثیر‌ قابل توجهی بر معاملات بازار سکه گذاشته است. روز گذشته هر قطعه سکه طلا ضرب امامی با حدود ۵۲۰‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز دوشنبه به رقم ۱۴ میلیون ۸۲۰ هزار تومان رسید.
در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار آمریکا نیز در معاملات روز گذشته نسبت به نرخ روز. پیشین خود ۵۰۰ تومان افزایش داشت و در سطوح قیمتی ابتدای کانال ۳۱ هزار تومانی ایستاد.

دیروز سه‌شنبه 22 شهریور ماه روند نرخ ارز در معاملات بازار تهران افزایشی بود. هر برگ اسکناس دلار آزاد در نخستین معاملات صبح روز گذشته با حدود 100 تومان افزایش نسبت به نرخ پایانی روز دوشنبه در رقم 30 هزار و 950 تومان فعالیت خود را آغاز کرد.

در ادامه روز اما روند افزایشی نرخ دلار سرعت گرفت و قیمت این ارز به سطوح قیمتی کانال 31 هزار تومانی وارد شد. در صورتی که هر کانال قیمتی را به 10 پله یکسان تقسیم کنیم. نرخ دلار در معاملات ظهر روز گذشته روی پله سوم کانال 31 هزار تومانی ایستاد. و در نهایت قیمت این ارز در عصر روز سه‌شنبه با حدود 500 تومان افزایش نسبت به نرخ روز پیشین به رقم 31 هزار و 350 تومان رسید. این در حالی است که ارقام ارائه شده. در معاملات فردایی دلار نیز همچنان در روندی افزایشی و در محدوده قیمتی 31 هزار و 350 تا 31 هزار و 500 تومان ارائه می‌شد.

بر اساس مشاهدات به عمل آمده از روند نرخ این ارز در روز‌ها و هفته‌های گذشته. از روز‌های پایانی دهه دوم مرداد ماه تاکنون این نخستین‌باری است که نرخ دلار در سطوح قیمتی کانال 31 هزار تومانی معامله می‌شود. دلار غیررسمی

در نتیجه می‌توان دریافت که اسکناس آمریکایی در سقف یک ماهه خود قرار گرفته است. روز گذشته نرخ ارز در معاملات رسمی بازار تهران نیز شاهد افزایش قیمت بود. معاملات توافقی خرید و فروش ارز در صرافی‌ها به صورت رسمی. که از ابتدای تیر ماه به بازار اضافه شده‌اند تاکنون توانسته‌اند. بخش قابل توجهی از حجم معاملات بازار ارز تهران را به خود اختصاص دهند. روز گذشته قیمت هر برگ دلار در این‌گونه از معاملات بازار تهران. در محدوده قیمتی پله‌های انتهایی کانال 29 هزار تومانی. تا سطوح قیمتی ابتدایی کانال 30 هزار تومانی معامله شد.

دلار غیررسمی10
قیمت دلار

بالا