استعلام قیمت
نرخ ارز

پلاستیک ها چگونه به جوامع کمک می کند تا با آب و هوای زمستان کنار بیایند

برف روبی

 

وقتی برف می‌بارد، پلاستیک‌ها به بازگشت زندگی به حالت عادی کمک می‌کنند. بیاموزید که چگونه استفاده از پلاستیک برای از بین بردن برف به اقتصاد کمک می کند. و جوامع را ایمن نگه می دارد . همه این ها در عین حال یک راه حل کم هزینه باقی می ماند.

 تقریباً 70٪ از جمعیت ایالات متحده در مناطقی زندگی می کنند. که سالانه پنج اینچ یا بیشتر برف می بارد. که بر مصرف کنندگان و مشاغل تأثیر می گذارد. هم از نظر اقتصادی و هم از نظر ایمنی.

 طوفان های زمستانی تنها برای یک روز تعطیلی به دلیل دستمزدها، بهره وری و فروش خرده فروشی از دست رفته می تواند. تا 700 میلیون دلار هزینه برای ایالت ها داشته باشد. داده های وزارت حمل و نقل ایالات متحده نشان می دهد. که تقریباً یک چهارم تمام تصادفات وسایل نقلیه مربوط به آب و هوا در مناطق برفی، لجن رخ می دهد. یخ زدگی جاده ها سالانه نزدیک به 120000 نفر را مجروح می کند.

در واقع، برخی از شهرها سالانه نزدیک به 7 میلیون دلار خسارت پرداخت می کنند. زیرا شهروندان مکرراً در پیاده روهای یخی سقوط می کنند. پلاستیک ها بهترین گزینه برای پاکسازی طوفان های برفی زمستانی، حفظ امنیت عمومی و بازگرداندن مصرف کنندگان به جاده ها هستند .

پلاستیک‌ها به دولت‌ها در مبارزه با برف و یخ کمک می‌کنند

برف‌روب‌های صنعتی اغلب از لبه‌های گاوآهن پلی‌اورتان برای بریدن برف و یخ به طور ایمن و مؤثر استفاده می‌کنند. پلی یورتان – یک پلیمر پلاستیکی – به اندازه فولاد بادوام اما به اندازه لاستیک انعطاف پذیر است. گزینه انعطاف پذیرتری برای تجهیزات برف روب فراهم می کند. که طول عمری تا پنج برابر بیشتر از جایگزین های لاستیکی دارد و فرکانس تعویض را کاهش می دهد.

در واقع، پلی یورتان در حال تبدیل شدن به ماده ترجیحی لبه برف روب برای بسیاری از شهرداری ها است، و برخی حتی به آن نیاز دارند. با توجه به توانایی آن برای حرکت آسان بر روی سطوح، آسیب کمتر و کاهش صدا.

 کاهش آسیب جاده همچنین به معنای کاهش نیاز به تعمیر و بازسازی، اجتناب از انتشار گازهای گلخانه ای مرتبط با تجهیزات ساخت و ساز و در نتیجه اختلال در ترافیک است. علاوه بر جاده ها، فرودگاه ها به شدت از گاوآهن های لبه پلی یورتان برای راه اندازی باند فرودگاه ها پس از طوفان های زمستانی استفاده می کنند. در واقع، اداره هوانوردی فدرال (FAA) استفاده از گاوآهن های مجهز به لبه های پلی اورتان را برای به حداکثر رساندن برف روبی و در عین حال به حداقل رساندن آسیب توصیه می کند.

 با توجه به اینکه لغو پروازهای مرتبط با برف می تواند میلیاردها دلار برای خطوط هوایی و مسافران هزینه داشته باشد. برف روبی مناسب و موثر برای فرودگاه های سراسر کشور و سراسر جهان بسیار مهم است. به عنوان یک مزیت زیست محیطی اضافی، گاوآهن های لبه پلی یورتان آلودگی را در مقایسه با جایگزین های فلزی که اغلب براده های فلزی ناشی از تماس زمین با شخم را بر جای می گذارند، کاهش می دهند.

 بنابراین، پلاستیک‌ها به حفظ پاکیزگی جاده‌ها کمک می‌کنند و در عین حال ایمنی آنها را برای سفر تضمین می‌کنند.

 

 

برف روبی

 

 

استفاده از پلاستیک برای برف روبی شخصی

فراتر از برف روبی در سطح صنعتی، پلاستیک ها نقش مهمی در کمک به برف روبی محله پس از طوفان و کولاک دارند. بیل های پلاستیکی سبک تر و راحت تر از بیل های فلزی کار می کنند. در حالی که همچنان استحکام و دوام را در برابر برف و یخ ارائه می دهند. و گزینه ای عالی برای پاکسازی مسیرهای مسکونی و پیاده روها هستند.

از آنجایی که بیل زدن دستی مفیدترین شکل حذف برف از نظر زیست محیطی است. پلاستیک برای کمک به مصرف کنندگان در هنگام وقوع طوفان های زمستانی موثر و پایدار است. خارج از زمین، چنگک های سقفی پلی استر گزینه ای به همان اندازه سبک و با کارایی بالا برای پاک کردن برف از سقف ها هستند. که می تواند از آسیب سقف ناشی از بارهای سنگین برف و سدهای یخی جلوگیری کند.

 پلاستیک ها نیز برای پاک کردن برف از روی ماشین ها ضروری هستند. برای سطوح شیشه ای، مانند پنجره ها و شیشه جلو، خراش های پلاستیکی به طور موثر برف و یخ را بدون ایجاد خراش یا ترک از بین می برند.

پلاستیک از مواد حیاتی برای حذف یخ محافظت می کند

یکی دیگر از اجزای حیاتی حذف برف و یخ در مقیاس صنعتی و شخصی نقش دارند: ذوب یخ.

تیم های برف روب شهری و شهروندان معمولاً محلول های نمک را روی سطوح می پاشند. تا آب شدن برف و یخ را تسریع کنند. این مواد اما در برابر نور خورشید و رطوبت آسیب پذیر هستند. و باید به درستی نگهداری شوند. بر این اساس، چندین نوع ذوب یخ در ظروف پلاستیکی ایمن و بدون هوا فروخته می شود.

به لطف تسهیل پلاستیک ها در برف روبی موثر و کارآمد، همه ما می توانیم با نگرانی کمتر، ایمنی بیشتر و تحرک بیشتر در سرزمین عجایب زمستانی قدم بزنیم.

 

 

برف روبی

 

 

نگارنده: مهناز معصومی راد

منبع: https://thisisplastics.com/

 

بالا