استعلام قیمت
نرخ ارز

پیش بینی های افزایش قیمت نفت

قیمت نفت
در حالی که بازارهای جهانی  تلاش می کنند. تحولات خاورمیانه را هضم کنند. قیمت نفت در روز دوشنبه بیش از 4.6 درصد افزایش یافت. افزایش قیمت نفت

قیمت نفت برنت تا ساعت 3:42 دوشنبه به وقت شرقی به 105.8 دلار در هر بشکه رسید. که 4.65 درصد در روز افزایش یافت. وست تگزاس اینترمدیت (WTI) کمی بیش از 102 دلار معامله شد.

قیمت ها در روز دوشنبه افزایش یافت. زیرا معامله گران احساسات سعودی را پس از دیدار جو بایدن. رئیس جمهور آمریکا با ولیعهد در روز جمعه ارزیابی کردند. افزایش قیمت نفت

آموس هوچستاین، مشاور بایدن در امور انرژی بین‌الملل روز یکشنبه گفت. واشنگتن معتقد است که تولیدکنندگان اوپک در خاورمیانه . یعنی عربستان سعودی و امارات . به زودی گام‌هایی برای تقویت عرضه به بازار نفت برمی‌دارند.

با این حال، به نظر می رسد احساس اصلی این است. که سعودی ها در حال حاضر قصدی برای مداخله در قیمت نفت ندارند. فروش هفته گذشته بر اساس این تصور که سفر بایدن به عربستان سعودی ممکن است. منجر به تصمیم اوپک برای افزایش تولید شود. اکنون برعکس شده است.

 

افزایش قیمت نفت

 

قیمت‌های بالاتر نفت در روز دوشنبه نیز به لطف سرمایه‌گذارانی که انتظارات خود. را از رویکرد تهاجمی‌تر نرخ‌های بهره توسط فدرال رزرو در هفته آینده کاهش داده‌اند. ناشی از تضعیف دلار آمریکا است.

شاخص دلار آمریکا روز دوشنبه 0.464 درصد کاهش یافت. افزایش قیمت نفت

دیدار بایدن با ولیعهد عربستان باعث شد تا با وجود شک و تردیدهای گسترده مبنی بر اینکه هر کاری از نظر افزایش تولید اوپک محقق خواهد شد، بازارها نفت را کاهش دادند.

روز دوشنبه، وزیر نفت عراق به بلومبرگ گفت که احتمالاً قیمت نفت تا پایان سال به بالای 100 دلار ادامه خواهد داد.

احسان عبدالجبار، وزیر نفت عراق به بلومبرگ گفت: «من مایلم اوپک ابزارهای خود را برای اندازه گیری و کنترل تولید و حفظ تعادل موجود حفظ کند. ما در مورد آن با شرکای خود بحث خواهیم کرد.» افزایش قیمت نفت

 

 

منبع: www.oilprice.com

بالا