استعلام قیمت
نرخ ارز

چشم انداز قیمت متانول از سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۶

چشم انداز قیمت متانول سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۶

قیمت متانول در سال 2023 چگونه است؟ انتظار می رود بازار جهانی متانول شاهد CAGR 7.4٪ باشد. تا به قیمت 48.62 میلیارد دلار تا سال 2023 برسد. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول می پردازیم.
به گزارش کانگورو به نقل از سایت اویل مارکت بازار متانول را بررسی کرده اند، و پیش بینی می شود  بازار جهانی متانول 7.4% باشد. و بیش از 10 درصد پیشرفت کند.

نرخ رشد مرکب سالانه که به اصلاح به آن CAGR گفته می شود.

میزان درآمد بازار متانول

درآمد بازار متانول در سال 2019، 90818 میلیون دلار بوده و در سال 2025 به 121844 میلیون دلار خواهد رسید، با CAGR 5.02٪ در دوره بررسی شد.
بازار متانول 2023 در 107 صفحه پخش شده است و آمار، داده ها، اطلاعات، روندها و بینش های چشم انداز رقابتی را در این بخش ویژه ارائه می دهد
گزارش بازار متانول یک تحلیل به روز در مورد بازار جهانی، آخرین روندها، محرک ها و محیط کلی آن را ارائه می دهد.
بازارMTO افزایش تفاضل برای متانول از چین و افزایش پذیرش را آماده می کند.
تجزیه و تحلیل بازار متانول شامل بخش های زیر می باشد:

  • کاربر نهایی
  • ساخت وساز
  • رنگ و پوشش
  • و ….

نگاهی به قیمت متانول در سال 2023

بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده، توسعه بازار متانول در سال 2023 نسبت به سال گذشته تغییرات چشمگیری داشته و درآمد بازار متانول در سال 2019 معادل 90818 میلیون دلار بود و در سال 2025 به 121844 میلیون دلار خواهد رسید.
این گزارش اندازه، ویژگی ها و رشد بازار صنعت متانول را تشریح می کند و بر اساس نوع، کاربرد و منطقه مصرف متانول تجزیه و تحلیل می کند. این گزارش همچنین به معرفی بازیگران این صنعت از منظر زنجیره صنعت و زنجیره بازاریابی و تشریح شرکت های پیشرو می پردازد.

تجزیه و تحلیل فروشنده برای کمک به مشتریان برای بهبود موقعیت خود در بازار طراحی شده است. که در ادامه ی آن در بازار متانول اطلاعاتی که شامل BASF SE، Celanese Corp.، ENERKEM Inc.، INEOS Group Holdings SA، LyondellBasell Industries NV، Methanex Corp.، OCI NV، و Proman AG. می باشد.
این تحلیل بازار متانول به این دلیل است، که در روند و آینده ی بازار آن تاثیر می گذارد.کمک به شرکت ها برای رشد و افزایش فروش در آینده است.

یکی از محرک های اصلی بازار افزایش تقاضا برای متانول، چین است.
این مطالعات با استفاده از اطلاعات اولیه و ثانویه از جمله ورودی های شرکت کنندگان کلیدی در صنعت انجام شد.
مطالعه بازار جهانی متانول اطلاعات اندازه بازار و روند صنعت را همراه با پارامترها و عوامل موثر بر آن در کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می دهد. این مطالعه همچنین سناریوی رقابتی بازار را با توجه به بازیگران اصلی با استراتژی‌های برندسازی و عوامل متمایزکننده در میان دیگران پوشش می‌دهد.

مطالعه و بررسی  قیمت بازار جهانی متانول

مطالعه و بررسی بازار جهانی متانول یک نمای 360 را تضمین می کند. و بینش های کلیدی کاملی از صنعت را نشان می دهد.
این بینش ها به تصمیم گیرندگان کسب و کار کمک می کند، تا برنامه های تجاری بهتر و تصمیم گیری های آگاهانه ای برای تجارت آینده بگیرند. علاوه بر این، این مطالعه به سرمایه‌گذاران ریسک پذیر و متخصصان سرمایه‌گذاری در درک بهتر شرکت‌ها و تصمیم‌گیری آگاهانه کمک می‌کند.

بازار متانول در چین

بر اساس سیستم تحلیل بازار، متانول در محدوده ی باریکی نوسان داشته است.  یعنی از 9 تا 16 ژوئن از ساعت 15 بعداز ظهر میانگین قیمت بندر چین شرقی در بازار داخلی متانول از 2075RMB  به 2074 RMB رسید. قیمت متانول در طول چرخه 0.04 % با حداکثر دامنه 2.85% ماهانه کاهش یافت.
چین در حال حاضر بزرگترین بازار متانول را به دلیل افزایش تقاضای محصول در ترکیب بنزین متانول و دی متیل اتر (DME)و استفاده از آن به عنوان سوخت حمل و نقل پاک و توانایی این کشور برای تولید مقادیر فراوان در داخل کشور، نمایندگی می کند.
قیمت متانول در مقایسه با بنزین عمده ‌فروشی بسیار پایین‌تر است. و این کشور علاوه بر تولید انبوه وسایل نقلیه دارای قابلیت متانول، بر ناوگان تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها تمرکز کرده است. بنابراین، رشد تقاضا برای متانول در کاربردهای سوخت در بخش حمل و نقل پیش بینی می شود که رشد بازار را افزایش دهد.

بازار متانول امریکا

ایالات متحده دومین بازار بزرگ با ترکیب سوخت بوده، که ظرفیت های سنتی پایین دستی را پشتیبانی می کند.
بازار ایالات متحده در حال حاضر کمتر از 7٪ از بازار جهانی را تشکیل می دهد.
اما با این وجود، پیش بینی می شود، رشد بازار در کشورهای در حال توسعه ایالات متحده بر سناریوهای تجارت متانول تأثیر بگذارد….روابط تجاری بین ایالات متحده و چین از عوامل تعیین کننده در قیمت گذاری بین المللی و جریان تجاری خواهد بود.

فرصت‌های سودآور در بازار متانول

انتظار می رود، که منطقه آسیا و اقیانوسیه فرصت‌های سودآوری را برای گسترش بازار در دوره فراهم کند.
افزایش استفاده از مشتقات متانول مانند اسید استیک، فرمالدئید و MMA، در میان سایر صنایع، باعث رشد بازار متانول در منطقه می شود.

منبع: وبسایت marketwatch.com

بالا