استعلام قیمت
نرخ ارز

حرکت دلار پاییز به سمت ۳۳

 

به گزارش کانگورو به نقل از دنیای اقتصاد، به عقیده بسیاری از کارشناسان ارزی بازار تهران. اظهارنظر نخست‌وزیر جدید بریتانیا پیرامون مذاکرات هسته‌ای وین می‌تواند. عامل مهمی در جهت افزایش نرخ دلار غیررسمی باشد. نرخ دلار

ریشی سوناک، در تازه‌ترین سخنان خود در زمینه نشست هسته‌ای برجام. از تلاش خود برای از بین رفتن این گفت‌وگو‌ها سخن گفت. در همین راستا و با افزایش سطح انتظارات تورمی در فضای بازار قیمت هر برگ اسکناس آمریکایی در واپسین معاملات نقدی روز پنج‌شنبه 5 آبان با حدود 200 تومان افزایش. نسبت به نرخ روز چهارشنبه به رقم 32 هزار و 990 تومان رسید.

روند افزایشی نرخ دلار در نرخ سکه طلا نیز تاثیر گذاشت. و قیمت هر قطعه از این فلز گران‌بها در معاملات روز پنج‌شنبه در پله نخست کانال 15میلیون تومانی معامله شد.

دلار در مسیر کانال تاریخی

روند نرخ شاخص ارزی در معاملات پنج‌شنبه هفته گذشته افزایشی بود. هر برگ از این اسکناس آمریکایی نخستین معاملات پنج‌شنبه خود را با حدود 110 تومان. افزایش نسبت به نرخ روز چهارشنبه در رقم 32 هزار و 900 تومان آغاز کرد. این در حالی است که گزارش‌های به عمل آمده از فضای بازار در این روز حاکی از آن است. که از همان معاملات صبحگاهی، نرخ‌دهی جهت فروش اسکناس آمریکایی در سطوح قیمتی مرز 2 کانال 32 و 33 هزار تومانی صورت می‌گرفت.

ارقام پیشنهادی در برخی معاملات حتی به سطوح قیمتی کانال 33 هزار تومانی نیز رسید. اما در نهایت قیمت این ارز با حدود 200تومان افزایش نسبت به نرخ روز چهارشنبه در سطح قیمتی 32 هزار و 990 تومان قرار گرفت. پیش‌تر نیز در تاریخ‌های 10 تا 13 و 24 مهر فعالان ارزی بازار ارز تهران شاهد حضور نرخ اسکناس آمریکایی در کانال تاریخی بودند که هر دو حضور پیشین نرخ این ارز در کانال 33 هزار تومانی پس از مدتی کوتاه بی‌نتیجه ماند و قیمت دلار مجددا به سطوح قیمتی نیمه دوم کانال 32 بازگشت. نرخ دلار

 

 

نرخ دلار

بالا