استعلام قیمت
نرخ ارز

دلالان به دنبال حذف بورس‌ کالا

دلالان به دنبال حذف بورس‌ کالا

 

کارشناس بازار سرمایه درباره آینده بازار بورس‌ کالا بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود، بورس در ۶ماه باقی‌مانده از سال‌جاری روند. رو به رشد و مثبتی را تجربه کند. مهدی دلبری اظهار کرد: اتفاقاتی که در دو هفته اخیر رخ داد سبب شد تا بازار کاهشی شود.

به گزارش کانگورو به نقل از دنیای اقتصاد البته بازار جهانی در این کاهش‌‌‌ها نیز بی‌‌‌تاثیر نبوده. و شایعاتی درباره خروج سیمان و فلزات از بورس‌کالا نیز سبب آسیب‌‌‌هایی به بازار بورس شده است.

مصالح ساختمانی خارج از بورس عرضه شود

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه بیان کرد: افرادی که به دنبال رانت‌خواری و دلالی هستند. تلاش دارند تا بورس‌ کالا حذف شود. با وجود اینکه بورس‌ کالا سبب ایجاد تعادل عرضه و تقاضا، کنترل قیمت‌ها و حذف واسطه‌‌‌گری خواهد شد.

دلبری با اشاره به عواملی که سبب رشد بورس می‌‌‌شوند. گفت: نباید بازار را به سمت طرف مثبت یا منفی سوق داد. بهتر است بازار با عرضه و تقاضا به تعادل برسد. همچنین حمایت از تولید به رشد این بازار کمک خواهد کرد.

کارشناس بازار سرمایه درباره آینده این بازار عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود بورس در ۶ماه باقی‌مانده از سال‌جاری روند. رو به رشد و مثبتی را تجربه کند. بررسی برنامه بودجه در نیمه دوم سال می‌‌‌تواند. آینده بورس را تغییر دهد و براساس نوسانات منفی چند ماه اخیر در این بازار انتظار می‌رود. توجه بیشتری به بورس شود.

دلبری گفت: به سرمایه‌گذارانی که قصد ورود به این بازار را دارند. ‌‌‌توصیه می‌شود از طریق روش‌های غیرمستقیم وارد این بازار شوند. و قبل از ورود اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند تا متضرر نشوند.

بالا