قیمت مواد پلیمری پر مصرف چگونه بوده است؟

قیمت مواد پلیمزی

 

 

در این مقاله قصد داریم به صورت تخصصی به بررسی قیمت دو پلیمر پرکاربرد در صنعت پلاستیک بپردازیم. اولین این پلیمرها پلی پروپیلن می باشد و بعدی پلی وینیل کلراید.

با ما همراه باشید…  قیمت مواد پلیمری

PP:

بازارهای PP در جنوب شرقی آسیا در حال بهبود است. چرا که تامین کنندگان با توجه به هزینه های بالاتر، دسترسی محدودتر، در نتیجه واردات کم تر و مهم تر از همه، بهبود تقاضا، نسبت به قیمت های خود موضع محکم تری اتخاذ کرده اند.قیمت مواد پلیمری

قیمت PP، با توجه به پیشنهادات واردات از چین، و همچنین آخرین محدودیت های برق در این کشور افزایش یافته است.

آخرین نشانه ها، نشان می دهد که روند صعودی هفته گذشته در این هفته نیز ادامه دارد. ارزیابی های انجام شده حاکی از آن است که، محدوده کلی واردات قیمت رافیا homo-PP را تا 10 دلار/تن بالاتر از هفته قبل در 1180-1270 دلار در تن در CIF جنوب شرقی آسیا، به صورت نقدی نشان می دهد.  قیمت مواد پلیمری

 قیمت تزریق PPBC برای همه منشاء نیز ثابت بود و تا 10 دلار در تن بالاتر از 1230-1320 دلار در تن CIF ، به صورت نقدی بود.

 

 

PP

PVC:

افزایش PVC در آسیا بار دیگر شتاب گرفته است. زیرا کاهش تولید چین در میان محدودیت های انرژی باعث افزایش قیمت صعودی شده است. همین طور واردات به هند و آسیای جنوب شرقی از طرف کشورهای تامین کننده. شمال شرق آسیا به دلیل بحران شدید کانتینری بسیار دشوار شده است.

داده های شاخص قیمت ChemOrbis نشان می دهد. که میانگین هفتگی قیمت واردات PVC K67 به 1950 دلار/تن در CIF هند، 1710 دلار در تن در CIF SEA و 1625 دلار در تن در CIF چین افزایش یافته است.

میانگین ها در مقایسه با هفته گذشته شاهد افزایش چشمگیر 110 دلار در تن در هند. 125 دلار در تن در چین و 245 دلار در تن در آسیای جنوب شرقی بوده است. همه آنها بالاترین رکورد جدید تاریخ را نشان دادند ، نیازی به گفتن نیست.

شدیدترین افزایش هفتگی در جنوب شرقی آسیا ثبت شده است زیرا آخرین کنترل های انرژی اعلام شده توسط دولت چین به معنای کاهش تولید PVC است که دسترسی بیشتر را در منطقه محدود کرده است.

 

 

PVC

 

قیمت های چین در پی محدودیت های انرژی افزایش می یابد:

محدودیت های برق در چین و احتمال کاهش تولید منجر به افزایش قیمت واردات از این کشور شده است.قیمت مواد پلیمری

 

خرید مواد پلیمری:

شرکت علمی سازان پاسارگاد با برند کانگورو، تامین کننده مواد اولیه پلیمری می باشد. جهت خرید مواد  پلی پروپیلن و پلی وینیل کلراید با شماره 88064800 تماس حاصل نمائید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارشات  و ارائه مشاوره به شما می باشند.  قیمت مواد پلیمری

 

 

نگارنده: مهناز معصومی راد
سایت منبع : https://www.chemorbis.com

 

 

 

 

up