استعلام قیمت
نرخ ارز

تحلیل قیمتی ماده بیسفنول آ

در این مقاله قصد داریم به بررسی و تحلیل قیمت بیسفنول آ در دو ماه پایانی سال میلادی بیاندازیم.  تحلیل قیمتی بیسفنول آ

در ماه نوامبر، بازار داخلی بیسفنول A به طور مکرر دچار نوسان شد و نوسانات بیشتری داشت. بر اساس داده‌های نظارتی. پیشنهاد بازار داخلی بیسفنول A در اول نوامبر، 18500 یوان/تن بود و بیسفنول A داخلی در 30 نوامبر 16875 یوان/تن بود. که کاهش 8.75 درصدی در طول ماه داشت که از این میزان در 3 نوامبر بود. 

 پایین ترین نقطه در ماه نوامبر با 15800 یوان/تن عرضه شد. این نوسانات به صورت مکرر در ماه نوامبر ادامه داشت. تا زمان انتشار، بازار اصلی در شرق چین با قیمت 16700 یوان/تن. و جریان اصلی در شمال چین با قیمت 16700 یوان/تن عرضه شد.

انتظار می رود عرضه داخلی بیسفنول A در ماه دسامبر افزایش یابد. و شروع تجهیزات جدید قابل توجه است. تحلیلگران تجاری بر این باورند که بازار بیسفنول A در ماه دسامبر محتاطانه خواهد بود. و این محدوده عمدتاً سازماندهی و عملیاتی خواهد شد. نوسانات بازار عمدتاً تحت تأثیر شرایط کارخانه داخلی، حراج ها و تغییرات تقاضای پایین دستی خواهد بود.

 

بیس فنول آ

 

خرید: 

شرکت علمی سازان پاسارگاد با برند کانگورو، تامین کننده مواد اولیه شیمیایی می باشد. جهت خرید ماده بیسفنول آ و یا ارائه مشاوره با شماره 88064800 تماس حاصل نمائید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره فنی به شما  هستند.  تحلیل قیمتی بیسفنول آ

  منبع: www.echemi.com

بالا